Informații de interes public

Numele și prenumele persoanei responsabile cu oferirea de informații publice conform Legii nr. 544/2001- d-na Trandafir Ionela, tel 0248.248.109

Legea 544
Norme metodologice de aplicare a Legii 544

Modalități de contestare a deciziei

Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate

În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.
Persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă prevăzută de lege în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autorităţii sau instituţiei publice.
Solicitantul care, după primirea răspunsului la reclamaţia administrativă, se consideră în continuare lezat în drepturile sale prevăzute de lege, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărui rază teritorială domiciliază sau în a cărui rază teritorială se află sediul autorității sau instituției publice, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevăzute în Legea nr. 544/2001, privind liberal acces la informațiile de interes public.

  • Regulamentul de organizare și funcționare a Spitalului de Psihiatrie “Sfânta Maria”, Vedea
  • Regulamentul Intern al Spitalului de Psihiatrie “Sfânta Maria”, Vedea
  • Codul de conduit etică
  • Contractul colectiv de muncă
  • Structura de personal din cadrul Spitalului de Psihiatrie “Sfânta Maria”, Vedea
  • Organigrama
  • Ștatul de funcții
  • Documente achiziții publice (P.A.A.P., caiete de sarcini, contracte de atribuire)
  • Situații contabile / statistice / financiare / juridice / de personal
  • Bilanțuri, balanțe contabile
  • Surse financiare, bugetul de venituri și cheltuieli
  • Planul de management
  • Planul strategic
  • Planuri, programe, strategii, regulamente, coduri
  • Proceduri operaționale / sistem
  • Protocoale de lucru / de diagnostic și tratament
  • Rapoarte de activitate și referate interne
  • Formulare cereri / reclamații administrative, rapoarte anuale de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001;
  • Rapoarte externe către instituțiile superioare/de control
  • Formulare, instrucțiuni
  • Anunțuri
  • Contracte (achiziții publice, individuale de muncă, prestări servicii, etc)
  • Declarații de avere și declarații de interese
  • Chestionare de satisfacție a angajaților / pacienților
  • Documente  specifice departamentelor  și    documente  prevăzute  de legislația aplicabilă unităților sanitare
  • Documente medicale (foaie de  observație  clinică generală, consimțământ informat, fișe consiliere pre și posttestare HIV, bilet de externare, scrisoare medicală, referat medical, bilet de trimitere, buletin analize medicale, rețete, certificate medicale, certificate de deces)
  • Documente specifice resurselor umane (organigramă, ștat de funcții, fișa postului, pontaje, cereri concediu, dosare personale ale salariaților, fișa de evaluare a performanțelor profesionale, adeverințe, documentație concurs post vacant)
  • Documente achiziții publice (P.A.A.P., caiete de sarcini, referate de necesitate, contracte de atribuire)
  • Situații contabile / statistice / financiare / juridice / de personal
  • Bilanțuri, balanțe, ordine de plată
  • Decizii ale managerului spitalului
  • Planuri, programe, strategii, regulamente, coduri
  • Proceduri operaționale / sistem
  • Protocoale de lucru / de diagnostic și tratament
  • Adrese către instituții publice, societăți comerciale
  • Rapoarte de activitate și referate interne
  • Formulare cereri / reclamații administrative, rapoarte anuale de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001;
  • Rapoarte externe către instituțiile superioare / de control
  • Note informative
  • Referate
  • Formulare, instrucțiuni
  • Avize
  • Anunțuri
  • Contracte (achiziții publice, individuale de muncă, prestări servicii, etc)
  • Procese-verbale de ședință / de control
  • Registre
  • Condici
  • Declarații de avere și declarații de interese
  • Chestionare de satisfacție a angajaților / pacienților
  • Răspunsuri la cereri, reclamații, sesizări
  • Corespondență internă
  • Corespondență persoane fizice / juridice
  • Documente  specifice departamentelor  și    documente  prevăzute  de legislația aplicabilă unităților sanitare
Raport de evaluare a implementării Legii nr 544 în anul 2018
Raport de evaluare a implementării Legii nr 544 în anul 2017

BULETIN INFORMATIV

a) actele normative care reglementează organizarea și
funcționarea autorității sau instituției publice
Legislație spital
b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor
autorității sau instituției publice
REGULAMENT DE ORGANIZAREȘI FUNCȚIONARE

ORGANIGRAMĂ

c) numele și prenumele persoanelor din conducerea
autorității sau instituției publice și ale funcționarului
responsabil cu difuzarea informațiilor publice
CONDUCERE

INFORMAȚII DE INTERESPUBLIC

d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției
publice
CONTACT
e) audiențe CONDUCERE (PROGRAMPENTRU AUDIENȚE)
f) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil Buget din toate sursele de venit

Bilanțuri contabile

g) programele și strategiile proprii
h) lista cuprinzând documentele de interes public Lista documentelor de interespublic
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse
și/sau gestionate, potrivit legii
Lista documentelor produse și/saugestionate la nivelul spitalului
j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau
instituției publice în situația în care persoana se
consideră vătămată în privința dreptului de acces la
informațiile de interes public
Modalități de contestare a deciziei

Buget din toate sursele de venit

Buget 2019
Buget 2018
Buget 2017
Buget 2016

Bilanțuri contabile

Bilanț 2018
Bilanț 2017
Bilanț 2016
Anul 2019Anul 2018
Martie 2019
Septembrie 2018
Martie 2018

Programul anual al achizițiilor publice

Programul achizițiilor publice 2019
Programul achizițiilor publice 2018
Programul achizițiilor publice 2017

Purtătorul de cuvânt al Spitalului de Psihiatrie „Sf. Maria” Vedea: Director Medical Dr. Popescu Maria Marilena

 

Date de contact:      tel.  0784251039

                                e-mail  popescumarilena@yahoo.com

Reglementarea accesului mass-media în spital
Formular acreditare mass-media

RATA INCIDENȚEI INFECȚIILOR ASOCIATE ASISTENȚEI MEDICALE

TRIMESTRUL I 2018                      TRIMESTRUL III 2018

TOTAL – 0.13%                              TOTAL SPITAL 0.12%

SECȚIA 1 – 0                                  SECȚIA 1 – 0.22%

SECȚIA 2 – 0.34%                          SECȚIA 2 – 0

CLD – 0                                          CLD – 0

TRIMESTRUL II 2018                    TRIMESTRUL IV 2018

TOTAL SPITAL – 0                         TOTAL SPITAL – 0

SECȚIA 1 – 0                                 SECȚIA 1 – 0

SECȚIA 2 – 0                                 SECȚIA 2 – 0

CLD – 0                                         CLD – 0

AN 2018                                        TRIMESTRUL I 2019

TOTAL SPITAL – 0.08%                  TOTAL SPITAL – 0.51%

SECȚIA 1 – 0.06%                          SECȚIA 1 – 0.23%

SECȚIA 2 – 0.10%                          SECȚIA 2  – 0.61%

CLD – 0                                          CLD – 4%

TRIMESTRUL II 2019

TOTAL – 0%

SECȚIA 1 – 0%

SECȚIA 2 – 0%

CLD – 0%

RATA PREVALENȚEI INFECȚIILOR ASOCIATE ASISTENȚEI MEDICALE

TRIMESTRUL I 2018                      TRIMESTRUL III 2018

TOTAL – 0.13%                              TOTAL SPITAL 0.12%

SECȚIA 1 – 0                                 SECȚIA 1 – 0.22%

SECȚIA 2 – 0.34%                         SECȚIA 2 – 0

CLD – 0                                         CLD – 0

TRIMESTRUL II 2018                    TRIMESTRUL IV 2018

TOTAL SPITAL – 0                         TOTAL SPITAL – 0

SECȚIA 1 – 0                                 SECȚIA 1 – 0

SECȚIA 2 – 0                                 SECȚIA 2 – 0

CLD – 0                                         CLD – 0

AN 2018                                       TRIMESTRUL I 2019

TOTAL SPITAL – 0.08%                  TOTAL SPITAL – 0.51%

SECȚIA 1 – 0.06%                          SECȚIA 1 – 0.23%

SECȚIA 2 – 0.10%                          SECȚIA 2  – 0.61%

CLD – 0                                         CLD – 4%

TRIMESTRUL II 2019

TOTAL – 0%

SECȚIA 1 – 0%

SECȚIA 2 – 0%

CLD – 0 %

FONDURI ALOCATE DIN BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PENTRU ACTIVITĂȚI DE PREVENIRE ȘI LIMITARE A INFECȚIILOR ASOCIATE ASISȚENTEI MEDICALE

NR.CRT DENUMIRE ACTIVITATE FONDURI ALOCATE 2018(LEI)
1. TESTE SCREENING PACIENȚI 2.130
2. TESTE DE AUTOCONTROL 1.465
3. DEZINFECTANȚI 44,719
TOTAL 48.314